By: zana raman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 22-Apr-2008 14:51 Email | Share | Bookmark
Kelas Deko bersama Zatidhati...Part 1

...Akhirnya ana menjejakkan juga kaki ke rumah idolaku dan juga sahabatku yang banyak memberi peransang dan motivasi selama ini untuk ana berjaya dalam bidang ni....siapa lagi kalau bukan Zati dhati...pendeko kek terkenal di Pekan, Pahang....seawal jam lima pagi ana telah sampai ke Terminal Bas Kuantan...di sana Ana menumpang kerata rakan baru yang juga sama-sama nak belajar deko ni...Wardah...datangnya dari Kuantan... Kelas Zati menawarkan 3 pakej iaitu pkj 1 untuk membuat kek, pakej 2 untuk deko kek cartoon artwork, cut and paste dan hantaran(sebenarnya banyak ni...ana lupa la...kena refer pakej balik...dan kek akhir sekali kek coklat, banana choc moist dan frosting dari choc ganache untuk buat bunga...Ana ambil 3 pakej ni sbbnya nak dalami betul-betul ilmu dari dia...

ok geng sambung esok na...ana dah ngantuk ni.... ...aikk cikgu deko dah masuk dah...thank you ya cikgu tolong wat correction...ye la anak murid tgh mamai lagi tido tak cukup...sampai Butterworth pagi semalam terus tak tido langsung...balik pulak bawa 7 biji kek...ye la adik, sedara mara , bapa semua datang kat umah.....nak tengok kek...kebetulan MIL pun ada kat umah Ana...jadi dapat la merasa kek. Tu la cemana nak tido...malam pulak update fp hingga 2am...ni la pasalnya....





belajar mengadun adunan kek...


juga kek ni....


belajar buat kek di hari pertama....bermacam kek yang ana belajar...ni salah satunya...


malamnya melipat kertas untuk dibuat piping beg untuk esok...senang guna yg ni kerana BC tak mudah cair dek kepanasan tangan kita....


cantik tak bunga ni...ana bauat sendiri ni tau....hari pertama belajar buat bunga jer dah sekerat hari...tapi best sangat....




kek kereta turbo untuk my haziq....


jangantak caya ana buat semua ni...


me and wardah....(malunya gue ler yg gemoksss tu ...)


kek spongebob ...request by my doter Naheeda...


kek sinchan...wardah buat yg ni...


kek cut and paste


perhatikan bunga ni...cantikkan...ana buat sendirik tau...bukan cikgu...


kek no 3 dari wardah....


kek basket wave untuk baby doll girl...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net